piątek, 11 września 2015

Weekendowy manicure wraz z Ingrid Cosmetics:)

Witam:)

Nadszedł długo wyczekiwany (także przeze mnie) weekend. Jako, że w tym tygodniu postanowiłam zaszaleć i isć z koleżankami na dyskotekę :D Odgrzebałam dawno nie używany, brokatowy lakier i na szybko wymyśliłam piękny, błyszczący manicure, w sam raz do clubu:)
Wykorzystałam również dwa produkty, które otrzymałam od pana Piotra reprezentującego Verona Cosmetics, czyli markę- matkę Ingrid Cosmetics.

Najpierw nałożyłam na paznokcie odżywkę Eliksir 7w1, do kupienia TUTAJ :)



Następnie nałożyłam po jednej warstwie uwielbianego przeze mnie czarnego lakieru 080 z MissSporty, oraz aż 5 warstw lakieru z serii "Funtasy" o numerze 020, również z MissSporty. Dlaczego aż 5 warstw?
Wbrew pozorom lakier ten jest bardzo wodnisty, zupełne przeciwieństwo lakierów z serii "Crush on you". Intensywność połysku i krycie można więc stopniować ;)



Na sam koniec użyłam przyspieszacza wysychania lakieru KLIK. Jest to produkt, który towarzyszy mi w każdym moim manicure. Chyba nikt nie lubi czekać, aż lakier wyschnie, a ten produkt znacznie skraca ten czas:) Miałam pewne obawy co do formy aplikacji (m.in że zabrudzony pędzelek zmieni zabarwienie płynu w buteleczce) ale nic takiego nie miało miejsca. Wystarczy jedna cieńka warstwa, a dalej wszystko potoczy się błyskawicznie;)
Oczywiscie lakier nie wysycha od razu na "tip- top" ale nie jest klejący i ciągnący się. Możemy od razu się ubrać, uczesać itd bez obawy o stan świeżo wykonanego zdobienia:) Duży plus i ułatwienie manicure, szczególnie dla tych z nas, które żyją w ciągłym biegu :D O tym produkcie wspominałam już między innymi tutaj :)



Jak Wam się podoba? I jakie macie plany na weekend? :D




2 komentarze: